Dag 02 - 10 saker du gillar

hhmmm..  tio saker jag gillar..? jag gillar ju så sjukt många mer saker men ,ehehe.. men jag ska försöka att få med alla viktigaste sakerna;
1; gå runt naken hemma & vetA att emil kollar
2; jag äääääälskar hello kitty :*
3; nyrakad pung !
4; att shoppa !
5; att se folks miner, när jag och emil säger att vi är bögar
6; ja .. siffran talar ju !
7; BOLT, har jag ju glömt skriva..
8; att ta ett varmt bubbel bad tillsammans med älskling, med rosenolja i <3333
9; att ta kort på mej själv
10; känslan när man har stringkalsonger på sig :*
pussis :***** <3333

Kommentarer
Postat av: lol

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaa



LOSERS!!!

2011-02-02 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0