CHAAAAAA

chacha th4 blogg :*
emil häR !
bara måååste berätta en sjukt äcklig sak som hände idag i skolan. det var nämligen två stycken pojkar som BAJSADE i handfaten på skolan. jag spydde alltså. två stora korvar låg det där i ?! MOGET , säger jag bara. jag som nyss hade tagit munskölj, för att inte stinka skit i munnen lixom. vi skulle nämligen ha snygg-oscar som lärare.. och då vill man ju lukta gott, såklart :**
ahja. nu ska jag hoppa in i och ta en snabbdusch. puss på er era IQ-befriade människor, som läser denhär bloggen :*
bilden är från skolan, kolla mina blåanaglar ?!

Kommentarer
Postat av: Frida Thunberg

asså bloggen är lixom as cool! <3

2011-01-25 @ 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0