Dag 1 - Presentera dig

hejhej, jag heter Dennis och bor tillsammans med min pojkvän Emil och min hund bolt. <3
jag går i skolan i Götene stad.
där trivs jag väl iallafall helt okej! :)
efter skolan så gillar jag att umgås med mina vänner, gå ut med bolt och gå ut och äta med Emil. <3
det är vad jag gillar bäst!
ehm... jag är brunett för er som inte visste det.
när jag är hemma själv på dagarna så brukar jag gå runt naken och ha alla gardiner fördragna för fönstret.
det är så fritt! ni borde prova, om ni inte redan gör det vill säga ! :)
min favorit färg är ROSA!
min klädstil är min egen. alltså. lovely!
jag gillar att kolla på komedier, skräckisar och romantiska filmer!
böcker jag gillar att läsa är ju såklart twilight serien och en massa deckare + Linas kvällsbok!
alla dom är ju helt underbara! <3
hmm... vad finns det mer att berätta tro?
ni får ge förslag på vad i så fall.
puss!

Kommentarer
Postat av: moa

Älskar eran blogg , men hur många besökare har ni per dag? (: Seriöst`?



Love you!

2011-01-31 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0