TRUE LOVE,

chacha bloggeN !
vet ni vad jag har gjort idag ?!
- nej, för det vet ni inte.
jo, idag har jag lärt lilla bolt att slicka sig själv i röven ! jag gjorde såhär, att jag tog lite vispgrädde med socker i och smörjde in självaste hålet. & sen lät jag bara naturen ha sin gång. nu kan bolt slicka sig där, HELT SJÄLV !
jag blir så lycklig <33 helt tårögd !
jag och emil har diskuterat om att låta bolt få börja på hunddagiset, medans vi är i skolan. låter det som en bra idé ? vi vet ju lixom inte om dom låter alla hundar vara samtidigt med varandra ? alla kanske bara springer omkring och pippar varandra ?
vi får se senare hur det blir med den saken ! men vad tycker ni, en bra idé eller inte ?
puss <3333 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0